Kwaliteit

Tressan stelt hoge eisen aan haar kwaliteit. Dit zowel qua scholing, bijscholing en kwalificatie-eisen als ervaren bekwaamheid. Er wordt in de begeleiding gebruikt gemaakt van verschillende specialisaties, zoals;  Ontwikkelings- en sociale psychologie, Reversiemethode, Mindful Opvoeden, Succesvol Scheiden, NLP / NLP Kids, Enneagram Coaching, Transactionele Analyse, The Work, Kind uit de (v)echtscheiding, De Kracht van het Nu, Sensitherapie / HSP, EFT, Anders kijken naar emoties, 12 principes van verandering - neurowetenschap

Tressan neemt jaarlijks deel aan 16 uur intervisie, en volgt gemiddeld 40 uur bij- en nascholing per jaar ten behoeve van blijvende kwaliteitsverbetering en ontwikkeling.

Tevredenheid

Tressan streeft naar tevreden kinderen, jongeren en ouders. Graag horen we uw mening over de geboden zorg. Tressan werkt met een kwaliteitssysteem waarmee allerlei aspecten geborgd worden. Hierin worden de resultaten van de cliënttevredenheidsonderzoeken verwerkt, waaruit verbetermaatregelen volgen.

Ieder jaar in de maand juni vraag ik mijn cliënten om (anoniem) het cliënttevredenheidsonderzoek in te vullen en in de daarvoor bestemde brievenbus te deponeren in mijn praktijk.

Maar het mag natuurlijk het hele jaar door, graag zelfs!
Hieronder vind je het formulier.

Bijlage cliënttevredenheidsonderzoek (pdf)